0 امتیاز

من یک سرفیس پرو ۷ و ۶ دارم. همیشه می‌توانستم صفحه نمایش ۷ را به صورت بی‌سیم به ۶ متصل کنم. ناگهان از کار افتاد. در مدل ۷، من دکمه ویندوز p را فشار می‌دادم و گزینه‌هایی پروژکتور می‌داد و سپس تا جایی که به یاد دارم یک دکمه برای اتصال داشت. اکنون فقط گزینه‌ها معمول را لیست می‌کند و هیچ  گزینه دیگه ای نیست . اکنون کلیدهای ویندوز و k را فشار می‌دهم، ۶ را به عنوان موجود و اتصال نشان می‌دهد - اما نوع اتصال را نمی‌دهد - یعنی کپی، اتصال و غیره. بنابراین در مدل ۶ ابتدا یک صفحه آبی رنگ می‌بینم که می‌گوید در حال نمایش پروژکتور هستم و سپس یک صفحه آبی رنگ دوم می‌بینم که می‌گوید آماده اتصال بی‌سیم است، اما هرگز متصل نمی‌شود. این قبلاً به طور یکپارچه کار می‌کرد، به احتمال زیاد یک به‌روزرسانی است، اما نمی‌دانم چه کار دیگری می‌توان انجام داد تا دوباره این کار کند - از هر کمکی متشکرم.

 
 

قبل در مشکلات سرفیس توسط

1 پاسخ

0 امتیاز

به انجمن پارسیس من خوش آمدید!

ممنون از توضیحاتتون در مورد مشکل.

متوجه شدم که شما تصویر سرفیس پرو ۷ را برای استفاده روی سرفیس پرو ۶ منعکس می‌کنید. اما اخیراً از کار افتاده است.

فکر نمی‌کنم دستگاه دچار مشکل سخت‌افزاری ناگهانی شده  باشه . احتمال اینکه به‌روزرسانی باعث این مشکل شده باشد زیاد است. اول از همه، لینک زیر را برای ابزاری که به‌روزرسانی را  حذف می‌کند،

http://download.microsoft.com/download/F/2/2/F22D5FDB-59CD-4275-8C95-1BE17BF70B21/wushowhide.diagcab

(اگر نوار دانلود در بالا سمت راست اج نشان می‌دهد که محتوا مسدود شده است، روی گزینه نگه داشتن سه نقطه در سمت راست فایل کلیک کنید)

اگر هیچ گزینه به‌روزرسانی پنهانی در دسترس نیست، یا مشکل همچنان ادامه دارد، توصیه می‌کنم به عیب‌یابی درایور ادامه دهید. می‌توانید درایورهای Surface Pro 7 یا Surface Pro 6 را به صورت دستی دریافت کنید تا هرگونه مشکل احتمالی درایور را برای هر دو دستگاه عیب‌یابی کرده و عملکرد دستگاه را حفظ کنید:

درایورها و میان‌افزار سرفیس پرو ۷ را از مرکز دانلود رسمی مایکروسافت دانلود کنید

درایورها و میان‌افزار سرفیس پرو ۶ را از مرکز دانلود رسمی مایکروسافت دانلود کنید

لطفاً پس از اتمام دانلود، دستگاه خود را مجدداً راه‌اندازی کنید تا به‌روزرسانی درایور اعمال شود.

در نهایت، اگر مشکل همچنان ادامه داشت، توصیه می‌کنم با تیم پشتیبانی پارسیس در مورد مشکل صحبت کنید. آنها می‌توانند جزئیات بیشتری را در برسی کنند

با احترام فراوان.

 متخصص پشتیبانی پارسیس 

قبل توسط
امضای انجمن
...