0 امتیاز

قلم سرفیس مایکروسافت من کار نمی‌کند، با اینکه تقریباً همه چیز را امتحان کرده‌ام. قبلاً یک قلم داشتم و خوب کار می‌کرد، اما آن را گم کردم، بنابراین یک قلم جدید خریدم.

با این حال، اخیراً یکی دیگر خریدم و در روز اول عالی کار کرد، اما از روز دوم، خودکار (نوشتن یا جوهر زدن) از کار افتاد، در حالی که پاک‌کن و دکمه‌های دیگر همچنان کار می‌کردند. باتری و نوک خودکار را بررسی کردم و همه چیز خوب به نظر می‌رسید.

من همچنین راه‌حل‌های رایج مانند تعمیر قلم از طریق بلوتوث، راه‌اندازی مجدد دستگاه، نصب مجدد درایور قلم، بررسی تنظیمات در برنامه Surface و حتی خاموش کردن با دو دکمه را امتحان کردم، اما نوک قلم هنوز کار نمی‌کند. اکنون برای درک و رفع مشکل به کمک نیاز دارم.

بنابراین به فروشگاهی که خودکار را از آن گرفته بودم رفتم و آن را برایم تعویض کردند، اما مشکل همچنان 

ادامه دارد!!!

بسته شده
قبل در مشکلات سرفیس توسط
بسته شده قبل

1 پاسخ

0 امتیاز
 
بهترین پاسخ

می‌خواهم با شما تأیید کنم که شماره مدل قلم کاملاً جدیدی که بعد از گم شدن جایگزین کردید، همان قلم سرفیس است؟ لطفاً هشدار من را درک کنید، نمی‌توانیم این احتمال را رد کنیم که مشکلات سازگاری بین مدل‌های دستگاه ممکن است باعث ایجاد چنین وضعیتی شود. اگر بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد قلمی که در حال حاضر دارید، ارائه دهید، عالی خواهد بود.

همچنین متوجه شدم که شما تعمیر بلوتوث، راه‌اندازی مجدد دستگاه و نصب درایورهای سرفیس پرو ۷ را امتحان کرده‌اید:

 

درایورها و میان‌افزار سرفیس پرو ۷ را از مرکز دانلود رسمی مایکروسافت دانلود کنید

در واقع، این مراحل تقریباً می‌توانند به ما در عیب‌یابی مشکلات ناشی از درایورها و تنظیمات سیستم کمک کنند.

اما در حال حاضر نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که آیا صفحه نمایش سرفیس معیوب است یا خیر. مشکلات سخت‌افزاری می‌توانند از دو چیز ناشی شوند، علاوه بر قلم که صفحه نمایش سرفیس است. (مثلاً مشکل سخت‌افزاری در مؤلفه پاسخ صفحه نمایش به قلم)

همچنین متوجه شدم که برای تعویض قلم با قلم دیگری به فروشگاه مراجعه کردید، اما مشکل همچنان پابرجاست. این موضوع احتمال وجود مشکل در صفحه نمایش سرفیس را افزایش می‌دهد.

قبل توسط
امضای انجمن
...