از پاسخ شما متشکرم.
جای تاسف است که دستگاه شما صفحه نمایش را به این شکل نمایش میدهد، و پس از امتحان کردن اصلاحاتی که میتوان برای سیستم انجام داد، اگر رنگها هنوز به درستی نمایش داده نمیشوند، لازم است در نظر بگیرید که آیا این یک مشکل ناشناخته در سطح سیستم است یا خیر.
اگر میخواهید عیبیابی کاملی انجام دهید، توصیه میکنم سرفیس خود را ریست کنید:
ایجاد و استفاده از درایو بازیابی USB برای سرفیس - پشتیبانی مایکروسافت
ما واقعاً نمیخواهیم تا این حد پیش برویم. اما اگر لازم است این کار را انجام دهید، لطفاً از قبل از محتوای مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید.
اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، توصیه میکنم با تیم پشتیبانی فنی سرفیس تماس بگیرید که میتوانند به شما در بررسی مشکلات ناشی از صفحه نمایش یا سیستم و ارائه خدمات سختافزاری مؤثر کمک کنند.
مراحل ایجاد سفارش خدمات را در اینجا با شما به اشتراک میگذارم:
برنامه Surface را باز کنید (معمولاً در دستگاه Surface شما تعبیه شده است، یا اگر ندارید میتوانید آن را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید) و مراحل زیر را دنبال کنید:
روی « راهنما و پشتیبانی » کلیک کنید و سپس روی « دریافت کمک » کلیک کنید.
مشکل خود را به طور خلاصه در کادر متن شرح دهید، مانند « تصویر سطح سیاه میشود » و سپس Enter را فشار دهید .
در پایین صفحه، روی « تماس با پشتیبانی » کلیک کنید.
« پشتیبانی فنی » را انتخاب کنید و روی «