0 امتیاز

صفحه نمایش من مدام سیاه می‌شود، این موضوع هیچ تاثیری جز ظاهر نوار ابزار و ندارد

چرا؟ 

قبل در مشکلات سرفیس توسط

1 پاسخ

0 امتیاز

متوجه شدم که نوار وظیفه سرفیس پرو ۷ شما تا حدی سیاه شده است. این ممکن است مربوط به درایور کارت گرافیک شما باشد، یا ممکن است یک افزونه شخصی‌سازی شخص ثالث نصب کرده باشید.

ابتدا، من به شما در عیب‌یابی درایور کمک خواهم کرد. می‌توانید درایور و نصب‌کننده‌ی میان‌افزار را برای سرفیس پرو ۷ خود به صورت دستی دریافت کنید تا مشکلات درایور ناشناخته را برطرف کرده و عملکرد دستگاه را حفظ کنید:

درایورها و میان‌افزار سرفیس پرو ۷ را از مرکز دانلود رسمی مایکروسافت دانلود کنید

در مرحله بعد، سعی کنید تنظیمات فایل اکسپلورر را به حالت پیش‌فرض برگردانید:

تنظیمات نمایش پوشه را ریست کنید:

  • فایل اکسپلورر را باز کنید، روی آیکون منو در سمت راست نوار منو (سه نقطه) کلیک کنید و سپس «گزینه‌ها» را انتخاب کنید.

  • در پنجره «گزینه‌های پوشه»، به برگه «مشاهده» بروید، روی دکمه «تنظیم مجدد پوشه» کلیک کنید و سپس تنظیم مجدد را تأیید کنید.

تنظیمات کلی فایل اکسپلورر را ریست کنید:

  • برای اجرای سریع فایل اکسپلورر از کلید میانبر Windows + E استفاده کنید.

  • روی آیکون منو (سه نقطه) در نوار منو کلیک کنید و گزینه «Options» را انتخاب کنید.

  • در تب General از پنجره Folder Options، روی دکمه Restore Defaults در پایین کلیک کنید و سپس روی OK کلیک کنید.

حافظه پنهان فایل اکسپلورر را ریست کنید:

  • از میانبر Windows + S برای باز کردن منوی جستجو استفاده کنید، عبارت powershell را تایپ کنید و گزینه «Run as administrator» را انتخاب کنید.

  • در پنجره PowerShell، دستور زیر را وارد کرده و Enter را بزنید تا اجرا شود:

    taskkill /f /im explorer.exe

    <p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1rem; border: 0px; padding: 0px; vertical-align: top; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-size-adjust: none; min-height: 19px; overflow-w
قبل توسط

سلام،

من تک تک این مراحل را امتحان کردم و به نظر می‌رسید که کار می‌کند، اما حالا اوضاع بدتر شده است. تمام نوار ابزار و همچنین هر برنامه‌ای که باز می‌کنم سیاه است.

از پاسخ شما متشکرم.

جای تاسف است که دستگاه شما صفحه نمایش را به این شکل نمایش می‌دهد، و پس از امتحان کردن اصلاحاتی که می‌توان برای سیستم انجام داد، اگر رنگ‌ها هنوز به درستی نمایش داده نمی‌شوند، لازم است در نظر بگیرید که آیا این یک مشکل ناشناخته در سطح سیستم است یا خیر.

اگر می‌خواهید عیب‌یابی کاملی انجام دهید، توصیه می‌کنم سرفیس خود را ریست کنید:

ایجاد و استفاده از درایو بازیابی USB برای سرفیس - پشتیبانی مایکروسافت

ما واقعاً نمی‌خواهیم تا این حد پیش برویم. اما اگر لازم است این کار را انجام دهید، لطفاً از قبل از محتوای مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، توصیه می‌کنم با تیم پشتیبانی فنی سرفیس تماس بگیرید که می‌توانند به شما در بررسی مشکلات ناشی از صفحه نمایش یا سیستم و ارائه خدمات سخت‌افزاری مؤثر کمک کنند.

مراحل ایجاد سفارش خدمات را در اینجا با شما به اشتراک می‌گذارم:

برنامه Surface را باز کنید (معمولاً در دستگاه Surface شما تعبیه شده است، یا اگر ندارید می‌توانید آن را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید) و مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. روی « راهنما و پشتیبانی » کلیک کنید و سپس روی « دریافت کمک » کلیک کنید.

  2. مشکل خود را به طور خلاصه در کادر متن شرح دهید، مانند « تصویر سطح سیاه می‌شود » و سپس Enter را فشار دهید .

  3. در پایین صفحه، روی « تماس با پشتیبانی » کلیک کنید.

  4. « پشتیبانی فنی » را انتخاب کنید و روی « 

امضای انجمن
...